miercuri, 29 decembrie 2010

Despre o prietenie sincera

    Este poate ciudat, dar ne temem in orice moment sa nu pierdem un prieten bun. Sinceritatea este calitatea principala intr-o prietenie, participand la acea complicata clasa de sentimente si orgoliu. Intr-o prietenie esti iubit nu pentru ceea ce esti tu,ci pentru ceea ce vede si crede prietenul tau in tine.Tu, omul,esti sacrificat, la fel ca si un animal.  Esti iubit nu pentru tine, ci pentru ceea ce poti face sau oferi altora.Am sa ma straduiesc cat pot sa justific, sa contrazic, sa apreciez si sa afirm ceea ce eu fac si spun.Ceea ce intristeaza intr-o prietenie, este faptul ca fiecare sacrifica libertatea celuilalt.
    Nu as accepta in ruptul capului sa fiu prietena cu cineva care incearca sa ma priveze de aceasta libertate. N-am sa pot accepta sa fiu prietena celor care fumeaza, beau alcool,se drogheaza sau umbla cu mai multe ...am cautat sa fiu eu asa cum ma stiu cu bune si rele.Cine are placere sa converseze cu mine stie unde ma poate gasi. De maine voi fi plecata din localitate, plec in capitala.Vreau sa fac revelionul in strada impreuna cu rudele mele din BUCURESTI.Va doresc la toti prietenii mei dragi urari de bine si sanatate si neuitatul traditional"LA MULTI SI FRUMOSI ANI".

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt total de acord în ceea ce priveşte ideea de libertate. Un revelion de poveste, ani buni şi luminoşi alături de cei dragi.

La mulţi ani şi petrecere frumoasă!

Tasha spunea...

Corect! cand simti ca esti folosit,deja nu mai este prietenia
care ti-o doresti,daca odata nu-i faci pe plac prietenei,alocand timp mai mult altor cauze ajungi sa fii luata la intrebari de parca i-ai apartine...de parca ai fii proprietatea ei...am simtit si eu sentimentul acesta intr-o prietenie si crede-ma am vrut sa ma despind cat mai repede!