vineri, 18 mai 2012

Care este legătura cu persoana apropiată?

În ciuda tuturor avertismentelor şi cu toate mustrările de conştiinţă, legătura cu persoana iubită continuă pe plan spiritual. Numai tu eşti cel de vină, deoarece o candelă de veghe stă la mine-n suflet astăzi. O candelă ce va arde permanent, deoarece taina dragostei are multe portiţe ascunse.
În primii ani ai adolescenţei, numai soarele îmi despicase în carne mugurul dorinţei. Drumul spre ceea ce-mi doream cu adevărat, era mult prea departe...şi într-o zi totul se împlinise cu adevărat. Dar după întâmplarea din noaptea revelionului, nu am vrut să-i trimit un cuvânt de dojană sau de recunoştinţă. Totul a rămas aici în sufletul meu, ca o revoltă sau ca o înduioşare. Doar el ştia de unde au venit necazurile mele,şi eu pe ale lui, fără promisiuni mari în viitor......suferinţa ne  învăţase să vedem mult mai limpede viaţa-n viitor.
Acum stau, cu ochii mari şi umezi, în faţa copiilor cu zvon şi joc vestitor de credinţă şi minuni, având impresia că mi se scutură flori de salcâm peste suflet-sufletul meu aplecat spre pământul fraged, ca o ramură de salcie......

Niciun comentariu: