joi, 25 noiembrie 2010

Prietenului meu drag

            

             Te-am întâlnit, ce mult te-am așteptat,
             Un om cu creier eu am căutat.
             Și-ai apărut acum în viața mea,
             Nu cred vreodatș, ca te pot uita.

                     Poate și eu am apărut în viața ta
                     Dup-un eșec, o dragoste ce nu mergea....
                     Inima ce eu o simt acum în pieptul meu,
                     Va bate numai  pentru, tine puiul meu.

              În pieptul unui turn, bate un clopot lin
              Nu vreau în viață să mai am, suspin.
              Gânduri în noapte mă-nfioară iară,
              Oare vom prinde împreuna, o nouă primăvară ?
             





                           
Alexandru Jula - Să nu spui iubirii, ADIO,  nicicând



Niciun comentariu: