sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Tratamente naturiste din gradina Domnului

      Dumnezeu a lasat omului aceasta gradina frumoasa numita "Eden".De ce oare?Ca sa putem trai cat mai natural in mijlocul ei, bucurandu-ne de tot ce e frumos, gustos, ispititor.Prin faptul ca iesim doar la o plimbare..nu inseamna mai nimic, deoarece ajungand intr-un parc, noi nu facem altceva decat sa ne asezam rapid pe o banca si apoi sa ne uitam la ceilalti trecatori care ne incanta sau ne dezgusta de multe ori.
     M-am nascut la tara intr-un colt de rai, si poate din aceasta cauza am stiut sa pretuiesc intodeauna farmacia naturista si mancarea naturala .In povestile mele izvorate din multe lacrimi amare, poate o sa regasiti acest pasaj.Omul e supus in permanenta greselilor si ne intrebam de ce ne imbolnavim?Imediat dam vina pe D-zeu, pe rude, pe dusmani, fara sa stim ca dusmanul nr. unul santem chiar noi.Cine a trait inchis de mic in aceasta cutie cu chibrituri numit" bloc", nu are de unde sa cunoasca frumusetea naturii vii. Toamna este un anotimp stresant pentru multi oameni.Organismul nostru incepe sa se adapteze mai greu si devenim mai depresivi, cu dificultati in concentrare, oboseala, gripe, dureri de oase, de gat si te gandesti ingrozit cum vei rezista pana la primavara!Cum?Vei vedea ca nu este chiar asa de greu...
     Poti daca vrei respectand cateva reguli de baza: fara alcool, fara tutun, fara droguri, fara grasimi animale, fara cafea in exces, fara medicamente.Se incepe cu o cura de dezintoxicare(postul)si consumam multe fructe, legume, seminte, lactate si oua ,dar toate de la tarani..Scoatem mai intai carnea din alimentatie si bauturile tari,acidulate, inlocuindu-le cu apa plata sau ceaiuri de:coada soricelului, galbenele, coada calului, paducel(cei cu tensiunea mare), radacina de brusture+teci de fasole(pentru cei cu diabet), urzica,salvie, cimbru+crengute de visin(cei cu rinichii).Ceaiuri se gasesc..in toate revistele, dar acestea m-au vindecat pe mine.Nimeni nu-ti spune ca nu ai voie de un pahar de vin rosu, un pahar de bere sau un paharel de tuica naturala....dar nu mai multe, deoarece duc la scleroza, la dementa in timp si nu ajungi decat acolo unde intr-o zi vom merge cu totii, in mormant.Ganditi intodeauna pozitiv, indiferent in ce situatie santem pusi.Iubiti tot ce va inconjoara, fara sa dusmaniti pe cei ce cauta sa va  faca rau, indragosteste-te din nou, chiar daca esti la o  varsta inaitata, canta si  danseaza, ascultand muzica preferata, ai grija de un animal,vorbeste si joaca-te cu copiii, ei sant viitorul nostru si motorul vietii.Nu va stresati din orice motiv...priviti inspre cer si rugati-va sa va fie bine, nu uitati ca prin rugaciune, multa lume s-a vindecat.Nu am crezut o clipa ca un om cu suflet bun, te poate face pentru o clipa atat de fericita.!!!..Am ajuns la concluzia ca numai eu singura mi-am facut rau cu manuta mea.Acum vreau sa uit tot ce am tras, prin ce am trecut cu copii mei si cu acest sot si sa-mi urmez cursul vietii,alaturi de cineva drag, care ma va face sa uit de  clipele grele prin care am trecut.Poate prezentul si viitorul unei vieti sa fie mult mai bun si mai frumos daca nu repetam greselile din trecut.Lupta pentru bani,masina,vila luxoasa au destramat multe familii si ignoranta costa.Ce ne costa sa traim decenti, in mijlocul naturii?Doar bunavointa, rabdarea, dragostea si intelegerea.Sa nu uitati ca o viata aveti pe pamant!Nimanui nu o sa-i pese daca tie nu-ti va pasa de ea.Iubiti-va oameni buni!

        Reteta cu miere de albina: un borcan de miere de salcam sau poliflora+un pliculet cu polen+o sticluta cu propolis+zeama de la 2 lamai,va va vindeca de toate bolile acestui anotimp.Eu consum de cativa ani(cate o lingurita dimineata, una la amiaza, una seara) si multumesc ca nu am mai facut acea gripa urata , pentru care multi s-au vaccinat. Eu mi-am c-am pierdut increderea in medicamente si merg pe naturiste.Incearca si tu ca o sa te convingi de spusele mele..iti doresc omule,  tot binele din lume!!!

    
  

Niciun comentariu: