luni, 13 decembrie 2010

Doar cateva cuvinte

      Acum trebuie sa-ti mai spun doar cateva cuvinte..si te rog sa le asculti cu mare atentie.Vreau sa ti le spun  nu pentru ca vreau sa suferi, ci vreau sa te bucuri, asa cum m-am bucurat si eu, pentru ceea ce ai facut tu pentru mine.Vreau sa-ti marturisesc ca nu te-am iubit decat pe tine, dar poate e prea tarziu. Nu stiu ce se va intampla cu noi, dar sufletul meu este plin cu sufletul tau, de ce oare am fost ursiti sa ne iubim? De ce oare am fost ursiti sa ne cautam? Si astazi am inteles inca o data ca alta suferinta mai mare nu este ca  aceasta. Stiu ca poate ti se pare absurd ceea ce-ti spun , dar te rog sa ai incredere ca totul va fi bine..numai ca libertatea ta si a mea va avea un pic de suferit. Asa  dupa cum zapada, constituie un obstacol pentru mersul pietonilor, tot asa va constitui departarea dintre noi, un mare obstacol. Sa nu riscam sa ne ratacim printre micile greseli pe care le face fiecare om in viata lui.
     Se va apropia ziua Craciunului, cand bradul va fi impodobit cu de toate, tot asa sa impodobim si noi sufletele noastre doar cu sentimente curate, cu intelepciune si tarie, pentru ca vraja celor acumulate pana acum sa nu dispara in negura vremii.

Niciun comentariu: