luni, 16 aprilie 2012

Ce spun ochii?

„Ochii sunt oglinda sufletului.”..dacă tu nu te poţi vedea în ei, atunci cu siguranţă nu vei fi în sufletul acelui om.
Mama m-a adus pe lume în această zi de aprilie(16). Toţi mi-au prezis un viitor fericit..dar fără o garanţie că voi fi mereu fericită. Garanţia am fost doar eu, la ceea ce am câştigat sau pierdut în viaţă. Uneori am oferit prea multe celor apropiaţi, alteori poate deloc. Recitesc ceea ce am scris până acum pe acest blog, făcut de un om cu un suflet mare şi nu-mi vine a crede că eu am scris....ce am câştigat de la viaţă?
O picătură de fericire într-un pahar plin cu venin, care acum s-a spulberat de tot....viaţa nu-i decât o roată.
Valurile vieţii vin şi trec precum norii de pe cer, zâmbet şi tristeţe...dar astăzi pot să spun cu mâna pe suflet că am fost destul de liniştită şi fericită. Parcă am renăscut..oare pentru a câta oare? Nu ştiu de ce simt o uşurare, cautând să-mi alung toate obsesiile, grijile, gândurile , lacrimile şi să mă regăsesc doar în sufletul unei singure fiinţe.M-am străduit să fiu o persoană destul de bună, prietenoasă, iubitoare, zâmbitoare...mai mult nu am ce arăta.
„NU PRIVIND SĂ DOBÂNDEŞTI, CI DOBÂNDINDU-ŢI S-O PRIVEŞTI”

Niciun comentariu: