duminică, 10 iulie 2011

Fara dragoste nimic nu e viata!!!!!!!!!!!

VIATA-I VIS SI NEMURIRE...DAR FARA DRAGOSTE NU ESTE DECAT O PERMANENTA GROAPA.
Poate ca aceasta parere, este de multi nedreptatita sau indreptatita.
Parerea mea ramane doar a mea si voi ramane doar la ea. Oamenii isi schimba fizicul de la o vreme, dar dragostea nu ar trebui sa se schimbe vreodata... daca ai iubit pe cineva cu adevarat? Nu trebuie sa existe vreo parere de rau daca nu poti fi impreuna cu acea persoana....motive sunt multe. Dragostea nu se cumpara, dar nici nu se vinde ci se dobandeste pe calea sufletului..
Din "n" motive unii oameni devin vulnerabili daca simt ca-s parasiti...dar de fapt nu sant parasiti total, ci doar fizic..sufleteste niciodata daca a fost dragoste adevarata.
Vedeti cuplurile de la televizor ce s-au despartit? Si cate or mai fi fara sa fie mediatizate? Oare de ce? Unde dragoste nu e nimic nu e -Gheorghe Gheorghiu
Toti cei care vor sa se razbune pe persoana iubita si mai vor si-o dobanda pe deasupra...nu fac decat sa se incarce cu acea energie negativa pe care o vor purta in carca lor toata viata .
Nobletea unui suflet nu ti-o poate lua nimeni, chiar daca unii afirma ca nu au ce face doar cu sufletul...
De fapt, pe fiecare ne reprezinta doar sufletul, ce este fizic se degradeaza in timp, asta nu inseamna ca esti un prost sau o p...,dupa cum afirma unii.
Cand ajungi la o casatorie cu acte de fapt se ajunge la negocierea unui suflet...sa-i acorzi o sansa mai buna printr-o casatorie cu acte sau sa-l lasi liber....sa plece si sa revina ori de cate ori doreste el sa te mai vada? Dupa atatea ani de casatorie mi-am dat seama ca sotul meu nu a fost indragostit, decat, doar de niste hartii...sufletul meu prea putin a contat. Oare ce ar trebui acum sa fac? Sa incep a plange ca nu am fost iubita asa cum eu mi-as fi dorit? Sa raman toata viata o insingurata? Sa ma plang altora? Sa-mi iau viata singura? Sa ma razbun? sa ma refugiez intr-un viciu?......raspunsuri nu-ti poti da decat tu omule ce ai suferit.
Ce va spuneam eu la inceputul acestei povesti? Toate raspunsurile nu se pot gasi decat la tine...tu esti cheia succesului in fiecare zi, bine ar fi sa mai ai si putin noroc pe lume. Eu cred ca am, dar nu stiu sa-l administrez cum trebuie...si voi purta toate consencintele.

Niciun comentariu: