sâmbătă, 9 iulie 2011

Intamplari adevarate

Ani la rand am fost tratata ca pe-o servitoare. Toti au crezut ca eu sunt nascuta doar pentru ai ajuta pe ceilalti. Mi-am facut datoria de familista cu varf si indesat. Acum vreau sa ma plimb pe unde eu doresc. Nu are dreptul nimeni sa-mi dicteze ce trebuie sa fac cu banii mei. - Vedeti dumneavoastra, domnilor, orice om are limite, poate duce multe in spate pana la un moment dat, cand cedeaza fizic sau nervos. In cazul meu recunosc ca am trecut prin multe ...dar am reusit sa am o rezistenta de fier..regret un singur lucru, ca nu mi-am trait tineretea. Inchisa ca intr-un glob de sticala, nu am stiut ca mai exista si o altfel de viata. Cat egoism din partea acestui om cu care eu am trait...acum fiecare isi va vedea de viata lui, chiar daca pentru unii li se pare prea tarziu. A lua totul de la inceput nu se mai poate chiar daca insistenta acestuia a fost destul de mare. Nu am sa mai fac nimic sub presiune ci doar din pasiune... Cand am spus ca am terminat un capitol din viata mea, l-am terminat. Viata ta e facuta s-o traiesti nu sa ti-o irosesti!! Nu am conceput vreodata ca pot face acest pas din viata mea. Uite ca acum am reusit sa inlatur toate obstacolele, barierele si sa sa renasc a doua oara. Dorinta mea cea mai mare este sa cunosc o persoana fara probleme...si sa-mi incep un nou curs in viata. Nu stiu daca imi va fi mai rau sau mai bine, decat inainte dar o incercare trebuie facuta. Acum a sosit momentul sa traiesc putin si pentru mine. Dupa acest divort, fostul sot a incercat sa ma recastige prin diferite capcane dar acest lucru nu s-a intamplat..ar fi fost culmea sa ajung din nou tot de acolo de unde eu am plecat. IMI DORESC SA CALATORESC PE UNDE NICI NU AM VISAT EU VREODATA.

Niciun comentariu: