marți, 12 iulie 2011

SA GANDESTI DOAR CU CREERUL


Multe se intampla in lumea aceasta...oare de ce? M-am dus acolo unde m-a impins soarta...si nu-mi pare rau.
Poate ca in aceasta viata as fi fost altceva, sau altcineva, daca as fi avut langa mine omul potrivit. Au fost multe oportunitati in acest minunat oras..Iasi...dar nu s-a putut face mai mult din cauza acestui om ursuz, gelos, certaret..si?
Am venit de la tara, la oras, oare pentru ce? As fi dorit sa am un trai mult mai bun, ca inainte, dar mi-a fost mult mai greu. Cel mai greu mi-a fost pentru ca peste tot se vorbea mult mai mult si mai tare...zgomot mare de masini ...de oameni dezorietati. Eu eram obisnuita acolo la tara in coltisorul acela de rai, cu pasari, cu flori multe, arbori de tot felul, apa paraiasului cristalina, dumbrava minunata si fanul abia cosit de tatal meu...ce priveliste? In zilele cand eram trista ma alinam doar cu cantecul si poezia, de fapt ca si acuma...dar nimeni nu ma cicalea, nu ma jignea, nu ma...?
Intr-o zi, am devenit o alta femeie. Dintr-o moldoveanca tacuta si romantica, am devenit o voce care se face auzita si de alti oameni, poate mult mai sensibili decat mine..si poate cu mai multe probleme. Aceasta schimbare a deranjat cel mai mult pe persoana langa care eu mi-am irosit cei mai frumosi ani din viata mea. Da, si acum am invatat de la fiecare cate ceva. De la unii ce este omenia, prietenia, dragostea neimplinita, modestia, cum se lucreaza pe un blog, sau cum ar trebui sa-mi schimb comportamentul..ca sa-mi fie putin mai bine ca inainte. De ce nu am putut invata toate aceste lucruri de la el? Modul de viata, de gandire, de comunicare te influienteaza foarte mult...daca traiesti langa un om fara principii morale.
Eu vad ca m-am lasat purtata de val, si nu as vrea sa regret niciodata, ca am cunoscut un om minunat...m-am dus acolo unde m-a impins viata. Poate nu o sa-mi fie asa de usor sa ma despart de toate amintirile, prietenii si rudele apropiate, dar as dori din suflet sa fiu fericita...fericire pe care nu ti-o poate garanta nimeni, intr-o tara ca a noastra...ci doar tu singura.
Pot spune cu mana pe suflet ca am gasit barbatul potrivit...visat de atatea ani. Peste 10 ani ma vad mult mai inteleapta, mai priceputa, mai atenta cu mine insami, mai comunicativa, mai relaxanta, mai devreme acasa, la cuibul linistit.
Ierti cat poti, cat se mierita, dar cand vezi ca nu mai poti face acest lucru te retragi si incerci sa-ti schimbi modul de viata. Asta nu inseamna ca esti infidela, rautacioasa, razbunatoare. Ma adaptez repede unui alt mod de viata, fara sa fiu legata de unele obiecte, asa cum mi se reprosa deseori de catre copiii mei.

Ce trebuie sa faca un om pentru a reusi in viata? Sa creada intodeauna in Dumnezeu. Nimic nu poti face fara ajutorul lui si rugaciunea sincera ce tu trebuie sa o spui in fiecare zi. Numai asa am reusit sa ajung unde am ajuns. Am incercat si altfel dar nu mi-a mers. Sfatul meu este sa nu disperati niciodata, caci Dumnezeu le randuieste pe toate.

Niciun comentariu: